#1 2009-08-13 18:30:33

Wirlox

Administrator

8605355
Zarejestrowany: 2009-08-10
Posty: 21
Punktów :   

The Nexus, 5-man dungeon [71-73]

Nexus jest wyłączną domeną Mylgosa, Aspektu Niebieskich Smoków, który rozszerzył się znacznie w momencie, gdy pozostałe Niebieskie Smoki zdecydowały się życ obok swojego władcy. Sam Nexus jako miejsce to potężna seria tuneli i jaskiń połączonych ze sobą i wyrytych pod powierzchnią Coldarri. Cała przestrzeń jaskiń jest wyrzeźbiona i wygładzona, dlatego Nexus przypomina bardziej zamek powstały w lodzie, niż naturalną podziemną formację jaskiń. Zarówno sciany jak i podłoga wykonane są z nieskazitelnie gładkiego i czystego szkła i kryształu. W mielu miejscach stoją lodowe posągi będące efektem smoczej magii oraz będące również ostrzeżeniem dla nieproszonych gości w domenie Niebieskich Smoków. Miejsce doprawdy zarówno fascynujące jak i niebezpieczne, jest pierwszym dungeonem z WoTLK, w którym przyjdzie się graczom zmierzyc z nowymi przeciwnikami.

Lista Bossów:


Wielki Mag Telestra - Krwawa elfka, jest pierwszym bossem w środku Nexus i prawdopodobnie jest ona jednym z Magów Kirin Thor’u, który został u boku Malygos’a zachowując swoje moce.

Taktyka

Rozpoczynamy tankując bossa na tyłach pokoju. Będzie ona castować Firebomby zadające dość pokaźny dmg i Ice Novę, atakując przy tym tanka atakami melee. Grupa dpsująca oraz heal ustawia się z jednej strony, natomiast tank poprzeciwległej stronie sali. Przy 50% hp Telestra dzieli się na 3 osoby, odpowiednio jest to mag arcane, frost oraz fire. Najlepszym sposobem jest pozbycie się na samym początku maga frost, który zadaje największe obrażenia, później maga fire, na samym końcu zostaje nam mag arcane, który nie jest groźny. Warto wspomnieć o tym, że podczas walki można dowolnie silencować, fearować, sheepować wrogów. Również uwagę należy zwrócić na to, że forma arcane może nas sheepować, więc potrzebny jest dispel. Gdy już uporamy się z trzema formami, Telestra znów połączy się w jedną formę i zacznie na nowo rzucać Firebombami i używać Gravity Well. Najlepiej stanąć wtedy w jednej grupie, aby healer miał zasięg do wszystkich, upewniać się jeszcze co jakiś czas czy HP jest na wysokim poziomie. Po krótkim czasie można cieszyć się z pokonania pierwszego bossa.

Anomalus - Anomalus jest wielkim voidem zamieszkującym Nexus, władającym magią Arcane.

Taktyka

Tank ustawia Anomalusa na środku jego platformy, reszta grupy rozprasza się i ustawia w półkolu po jednej stronie. Co jakiś czas boss będzie otwierał portale z których będą spawnować się Mana Wraithy, należy je jak najszybciej unieszkodliwiać. Jest ich dość dużo, więc najlepiej jeśli cały dps przeniesie się na addy. Upewnić się czy wszystkie zostały zabite i można znowu dpsować bossa. Powtarzać aż do skutku

Ormorok the Tree-Shaper - to boss elementarny żyjący w jaskiniach Nexus. Prawdopodobnie dzięki swojej mocy stworzył starożytnych strażników, którzy dzielnie strzegą drogi do jego komnat.

Taktyka

Tank rozpoczyna walkę ustawiając Ormoroka na środku jego platformy, grupa dpsująca oraz heal rozprasza się. Największą uwagę należy zwrócić na kryształy, które Ormorok będzie rzucał pod swoje stopy, ustawiając je w 4 różnych kierunkach. Owe kryształy z początku są małe, później rosną i w pewnym momencie wystrzeliwują. Łatwo je ominąć, lecz jeśli zdarzy się sytuacja, że ktoś zostanie trafiony, kończy się to raczej pewną śmiercią, 2500 dmg'u co jedną sekundę przez 3 sekundy oraz czasem zostaje się wyrzuconym w powietrze, co dodatkowo dodaje obrażenia od upadku, dlatego tak ważne jest omijanie ich. Ormorok również używa Spell Reflecta, który odbija 4 czary, co dodatkowo utrudnia dpsowanie, ponieważ tarcza musi zostać zdjęta. Należy też uważać na Enrage'a, który dodatkowo zwiększa obrażenia melee zadawane przez bossa. Jeśli wszyscy członkowie party będą uważać na "latające kryształy" walka jest dość prosta i przyjemna.

Keristrasza - jest dawną poddaną Alexstrasza. Początkowo planowała zatrzymać Malygosa, ze swoją armią czerwonych smoków w walce o Nexus. Kiedy jej genialny plan zaczął działac Malygos użył znacznie swoich mocy i uwięził ją wewnątrz jaskiń powoli robiąc ją swoją współmałżonką.

Taktyka

Keristrasza od początku instancji jest uwięziona w lodowym więzieniu. Niedaleko jej "miejsca spoczynku" znajdują się 4 orby, które można kliknąć. Po upewnieniu się, że wszystkie moby oraz patrole zostały wybite, klikamy i rozpoczynamy walkę. Tank musi momentalnie odciągnąć się od reszty grupy, ponieważ Keristrasza lubi sobie machnąć ogonem. Reszta ludzi ustawia się naprzeciwko bossa. Szczególną uwagę należy zwrócić na Crystal Chains ( zamrażają na 10 sekund oraz zostawia debuffa, którego można usunąć poruszając się ) oraz na Crystalfire Breath, który zadaje dmg frosfire oraz spowalnia ataki. Należy upewnić się, że mamy w party kogoś, kto może dispelować ( w przypadku Crystalfire Breath ) oraz cleansować. Walka jest dość prosta, jeśli każdy usuwa z siebie debuffa.

Stoutbeard / Kolurg - to bossowie opcjonalni ulokowani w Hall of Stasis zaraz za komnatą Telestry, przyzywani za pomocą specjalnego rytuału przyzwania.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.fabryka-skilla.pun.pl www.intelowo.pun.pl www.anopheles.pun.pl www.kjszymocice.pun.pl www.timik2.pun.pl