Power Whipers

Witamy !


#1 2009-08-13 18:52:22

Wirlox

Administrator

8605355
Zarejestrowany: 2009-08-10
Posty: 21
Punktów :   

Naxxramas ( Nax25 )

Anub'Rekhan



Boss ma około 6milionów hp. Na początku walki będzie również 2 Crypt Guardów.

Skille
Impale - Umiejętność AoE, która skierowana jest na losowo wybranego gracza i trafia wszystkich, którzy stoją na drodze od bossa do tego gracza. Robi 6688-7312 fizycznych obrażeń i wyrzuca tych, którzy oberwali wysoko w górę, po czym po uderzeniu w ziemie 50% fall damage.

Locust Swarm - Co 70-120 sekund, Anub'rekhan rzuca czar, który robi AoE dookoła niego (jak aura), zasięg 30y, szybkość ruchu bossa zmniejszona o 40%. Stanie w zasięgu zdolności powoduje otrzymanie stakującego się DoTa, który zadaje 1313-1687 (przy 1 staku) Nature Damaeg co 2 sekundy oraz silencującego osoby pod jego wpływem. Użycie tej zdolności spawnuje dodatkowego Crypt Guarda. Aura trwa 20 sekund.

UWAGA Locust Swarm ma około 90 sekund cooldownu, mimo tego, pierwszego LS spodziewać się można między 80 - 120 sekund od rozpoczęcia walki. Ponadto, silence efekt z LS nie jest normalny, tzn. nie można NIC zrobić pod jego wpływem. MT nie będzie mógł użyć shield walla w razie sraki, nie da się nawet auto atakować. Można jedynie używać itemów jak np. trinkety.

Summon Corpse Scarabs - Zawsze kiedy w pomieszczeniu jest jakieś ciało, gracza albo Crypt Guarda, Anub'rekhan może użyć tej zdolności spawnowania Corpse Scarabów - 10 z Guarda i 5 z gracza. Atakują losowe cele.

Crypt Guard
Na początku walki są 2, każdy po około 1 milion hp. Mają cleava, stakującego DoTa tikającego za 500 co stak, AoE unieruchomienie oraz low HP frenzy mode.


Strategia

Idealnie byłoby mieć 3 tanków, aczkolwiek do zrobienia jest z 2. Jednym z nich powinien być warrior, który tankuje bossa.

MT inicjuje walkę i zaciaga Anuba tam, gdzie stał przed pulem. Trzeba uważać, żeby po Impale na tanku AR się nie zbugował i nie evadował (nie tankować przy ścianie). Pozostali tankowie łapią Crypt Guardów a DPS je szybko zabija, z uwagi na DoTa, którego rozdają nieskończenie. Powinny być tankowane i zabite stosunkowo blisko bossa.

Po tym, raid się rozprasza w półkolu dookoła Anuba, żeby zminimalizować efekt Impale. Magowie powinni być gotowi przy zwłokach Guardów, aby jak tylko Corpse Scaraby się pojawią, szybko je frost novnąć. 2 OT łapie małe, ranged DPS je zabija. Powinno być sporo czasu na DPS bossa przed pierwszym Locus Swarmem.
Jedna osoba, najlepiej hunter, wraz z healerem będzie stała 30y od MT na skraju pomieszczenia, za okręgiem zielonego szitu na ziemi. Kiedy AR castuje Locust Swarma, wszyscy natychmiast biegną na drugą stronę pokoju, 30 yardów od bossa, i zostają tam przez 20 sekund.
Kiedy MT widzi, że boss castuje Locus Swarma, natychmiast rzuca na huntera intervena i zaczyna kitować Anuba po krawędzi zielonego szitu na ziemi na drugą stronę pokoju. Hunter powinien miec włączony Aspect of the Pack. Healer będzie biegał razem z nimi (z MT i hun) i uważał, żeby nie dostać Locustem po nerach, aby móc leczyć MT i huntera w razie, gdyby oni dostali. Swarm skończy się, kiedy Anub dojdzie na drugą stronę pokoju, gdzie jest tankowany tak jak wcześniej. Pojawi sie Crypt Guard, którego trzeba zabić szybko. Co około 90 sekund powtarzamy akcje z Locus Swarmem, aż do momentu smierci bossa.

Offline

 

#2 2009-08-13 18:54:22

Wirlox

Administrator

8605355
Zarejestrowany: 2009-08-10
Posty: 21
Punktów :   

Re: Naxxramas ( Nax25 )

Grand Widow Faerlina



Ma około 6,090,000 hp. Na początku walki jest 6 addów, 4 Worshiperów i 2 Followerów.

Skille
Poison Bolt Volley - Rzucany na 10 najbliżej stojących graczy, używane co 15 sekund. Zadaje 3375 - 4125 Nature damage i zakłada DoTa 1900 - 2100 Nature damage co 2 sekundy na 8 sekund, można duspelować. Widow's Embrace nie pozwala wycastować tego przez 30 sekund.

Rain of Fire - Często rzuca na graczy przez całą walke. 3700 - 4300 Fire damage co 2 sekundy przez 6 sekund, 8 y promień.

Frenzy - Używane co około 60-80 sekudn. Zwiększa melee damage o 150%, melee haste o 50% i rozmiar o 50%. Podczas Frenzy będzie biła tanka za ponad 20,000 damage. Widow's Embrace dispeluje to i zapobiega ponownemu użyciu przez 60 sekund.
UWAGA: Trzeba użyć Widow's Embrace PO enrage'u żeby zapobiec temu na pełne 60 sekund. Jeśli poświęci się Worshippera przed, odsunie się jedynie go o 30 sekund.

Worshipper

Będą offtankowani podczas walki, aż do poświęcenia na bossie. Podczas Mind Controla, posiadają Widow's Embrace, które sluży do counterspelowania jej szkoły Nature oraz do użycia podczas Frenzy. Użycie tej umiejętności zabija moba, więc walka nie może trwać dłużej niż 4:45, bo nie ma sposobu na przeżycie Frenzy gdy nie ma Worshipperów.

Followers

Można ich albo offtankować przez całą walke, albo zabić jako pierwsze. Jeśli zdecydowało się o ich zabiciu, należy to zrobić szybko (ok 30 sekund na oba). Nie uderzają jakoś mocno, ale czasem szarżują ludzi. W dodatku, mają AoE silence, więc trzeba je tankować z dala od casterów.

Strategia

Jest to stosunkowo prosta walka. Idealnie jest mieć 3 ranków. Jeden łapie Worshipperów i tankuje ich koło priestów. Jeden łapie Followerów i tankuje ich z dala od casterów (do zabicia przez DPS, albo offtankowanie do końca walki). MT łapie bossa i ciągnie go do środka pokoju, gdzie raid rozstawia się dookoła. Kiedy CD z Frenzy ma zejść, priest mind controluje Worshippera i stawia go koło bossa, następnie używa Widow's Embrace jak boss użyje Frenzy. Poza odleczaniem AoE damagu, tak mniej więcej wygląda cała walka od 100% 0%. Priest musi bardzo szybko zdjąć z bossa Frenzy bo uderza wtedy naprawdę mocno i łatwo o śmierć tanka.

Offline

 

#3 2009-08-13 18:56:07

Wirlox

Administrator

8605355
Zarejestrowany: 2009-08-10
Posty: 21
Punktów :   

Re: Naxxramas ( Nax25 )

Maexxna




Maexxna ma około 6,830,000 HP.

Skille
Web Wrap - Rzucone 20 sekund po rozpoczęciu walki, potem co 40 sekund. Zamienia 2 graczy w kokon pod ścianą. Zdolność działa na zasadzie knockbacka więc można kontrolować w którą strone się poleci. Podczas kokonu, dostaje się 2475 - 3025 Nature damage co 2 sekundy. Kokon ma około 15k hp i należy go znukować szybko, żeby osoba nie dostała za dużego damagu.

Web Spray - Rzuca co 40 sekund na wszystkich łącznie z tankiem, zadaje 2188 - 2812 Nature damage. Nie ressistowalne, nie da się tego uniknąć.

Poison Shock - Zadaje 4550 - 5850 Nature damage co 10 sekund 15 yardów przed bossem,

Necrotic Poison - Redukuje healing o 90% na 30 sekund. Należy dispellować na priorytecie, najlepszy sposób podczas web spraya to Abolish Poison. Rzuca na melee range przed sobą, czyli tank.

Frenzy - Na 30% HP, Maexxna będzie we frenzy, którego nie można zdispellować. Zwiększa o 100% damage, melee haste o 50% i rozmiar o 15%.

Maexxna Spiderlings - 8 małych pająków spawnuje się po 30 sekundach od rozpoczęcia walki i potem co 40 sekund. Na clotherach uderzają po ok 2k i mają ok. 14,000 HP.

Strategia

Szybka walka, która skończy się po ok 2-3 minutach, najważniejsze jest utrzymanie tanka podczas web spraya. Potrzeba 1 tanka. Pullnie Maexxna blisko ściany i odwróci ją twarzą(?) do środka pokoju, raid spozycjonuje się za nią. Range DPS Będą zabijać kokony. Po 30 sekundach Magowie muszą być na bossie, żeby rzucić Frost Nove na Maexxna spiderlings. Teraz jest około 10 sekund, żeby je zdepesować przed Web Sprayem. Jeśli jakiś zostanie, jest wielce prawdopodobne, że zabije kogoś podczas weba, bo uderzają bardzo mocno. Healerzy HoTują tanka przed Webem i rzucają abolish poison. Zaleca się stop DPS na ~33% i poczekanie na Web Spray i potem odpalenie wszystkiego, żeby ją zabić bo może zabić tanka podczas spraya na frenzy.

---------


Inną możliwością jest tez staniecie rajdu na tanku i oddelegowanie 2x ranged Dps do kokonów, najlepiej do tego nadają się Huntery. W ten sposób Magowie nie muszą biegać tylko raid wali w pewnym momencie AOE i addy leżą.

Offline

 

#4 2009-08-13 18:57:19

Wirlox

Administrator

8605355
Zarejestrowany: 2009-08-10
Posty: 21
Punktów :   

Re: Naxxramas ( Nax25 )

Noth the Plaguebringer



Noth the Plaguebringer ma 8,440,000 HP.

Umiejętności fazy pierwszej

Curse of the Plaguebringer:
Zakłada cursey na randomowych graczy. Jeśli nie zostaną one zdebuffowane w ciągu 10 sekund, zastanie zadany Wrath of the Plaguebringer na gracza który posiada curse'a oraz wszystkich w promieniu 30 jardów.

Wrath of the Plaguebringer:
Zadaje od 5550 do 6450 instant shadow damage i 3150 do 3850 shadow damage co 2 sekundy przez 10 sekund. Tak więc jeśli nie zdążycie zdebuffować ludzi zwykle oznacza to wipe.

Blink:
Blinkuje się co jakiś czas, resetująć całkowicie aggro. Jego cooldown wynosi około 25 sekund, kiedy jest w pokoju.

Cripple:
Spell który castuje zawsze kiedy się blinkuje, na tych od których ucieka. Powoduje on AoE debuff, który spowalnia prędkość poruszania się o 50%, attack speed o 100% i zmniejsza strenght o 50%. Należy to dispellować.

Summon Plagued Warriors:
Co 30 sekund boss przywoła 3 Plagued Warriors. Mają oni około 125k HP i biją ~3000 w plate. Posiadają skilla cleave.

Berserk:
Po fazie 3 szkieletów boss wpadnie w Berserker Enrage, zwiększy to jego damage o 1000%.

Faza Druga

Co 110 sekund boss będzie teleportował się na balkon i stanie się niewrażliwy na damage, podczas gdy fale szkieletów zaczną atakować rajd. Druga faza trwa 70 sekund po której boss wróci do fazy pierwszej.

Plagued Champions:
Mają około 130k HP i biją ~3500 na plate. Posiadają mortal strike'a i Shadow Shock, któy zadaje 2960 do 3440 Shadow damage dla wszystkich w promieniu 25 jardów. Castuje to randomowo i dośc często. Będą 2 fale po 4 mobki.

Plagued Guardian
Oni pojawią się w drugiej i trzeciej fazie szkieletów. Mają po 100k HP i biją w plate po 1000. Castują Arcane Explosion które zadaje ~6000 damage do wszystkich w promieniu 30 jardów.

Strategia
Walka jest prosta. Potrzeba 2 lub 3 ludzi do decurse'owania i 2 lub 3 tanków. Szkielety będą spawnowały się w miejscach gdzie leżą kości w pokoju.

Boss bije tanka dość słabo, lecz będzie często się blinkował i resetował aggro. Nie jest to jednak niebezpieczne dla rajdu, jeśli DPS wstrzyma się troszkę, a Cripple zostanie zdispellowane. Co około 50 sekund boss rzuca Curse of the Plaguebringer, które musi być natychmiast decurse'owane. Offtankowie powinni zbierać spawny Plagued Warrior, lecz DPS ma skupić się na bossie, by maksymalnie wykorzystać fazę pierwszą i uniknć kłopotliwej fazy drugiej.

Plagued Warriors zabija się dopiero, gdy Noth się teleportuje razem z Plagued Champions, których tankuje main tank. Range DPS stoi oczywiście na maksymalnym zasięgu, by uniknąć jakichkolwiek obrażeń.

Gdy boss wróci, prawie natychmiast wycastuje Curse of the Plaguebringer. Jeśli zostanie to zdecurse'owane to powinien paść.

Offline

 

#5 2009-08-13 18:58:04

Wirlox

Administrator

8605355
Zarejestrowany: 2009-08-10
Posty: 21
Punktów :   

Re: Naxxramas ( Nax25 )

Heigan the Unclean




Heigan the Unclean ma 9,270,000 HP

Umiejętności fazy pierwszej

Spell Disruption:
Jest to aura bossa sięgająca 30 jardów. Zwiększa ona cast time o 300%.

Decrepit Fever:
Disease zakładane na randomowego gracza które robi 4500 Nature damage co 3 sekundy i zmniejsza HP każdego, kto stoi wokół zarażonego w promieniu 20 jardów o 50%.

Umiejętności Fazy Drugiej
Po 90 sekundach Heigan teleportuje się na środek platformy i zacznie rzucać zaklęcia typu channelling:

Plague Cloud:
Zadaje 7500 Nature damage co sekunde dla każdego gracz, któy stoi na jego platformie podczas fazy drugiej.

Eruption:
Trzy czwarte pozostałej części pokoju będzie zadawać obrażenia co kilka sekund podczas fazy drugiej. Zadaje to 6650 do 7350 Nature damage per hit. Działa to w ten sposób, że gracze będący na brzegu tej strefy otrzymają jedno uderzenie, podczas gdy gracz przebywający w środku strefy dostanie trzy uderzenia co kończy się raczej padnięciem.

Strategia

Podczas fazy pierwszej boss będzie stał na polu walki i dzielnie brał na klatę cały dps. Tank musi przemieszczać się z nim tak by unikać Ground Eruptions.

Po 90 sekundach Heigan teleportuje się na swoją platformę na 45 sekund, znacząco przyśpieszą Ground Eruptions, które w fazie pierwszej są wolne. Rajd musi poruszać się wzdłuż bezpiecznej strefy.

Offline

 

#6 2009-08-13 19:00:21

Wirlox

Administrator

8605355
Zarejestrowany: 2009-08-10
Posty: 21
Punktów :   

Re: Naxxramas ( Nax25 )

Loatheb




Melee bossa jest stosunkowo słabe. Ma około 18,400,000 HP.

Skille
Necrotic Aura - Co 20 sekund Loatheb rzuca to na raid, redukując healing o 100% na 17 sekund. Oznaczaq to, że można leczyć przez 3 sekundy co 17 sekund.

Deathbloom - Co 30 sekund Loatheb rzuca to na raid. Robi 400 Nature damage na sekunde przez 6 sekund po czym wybucha za 1500 damage. Nie dispellowalne.

Inevitable Doom - Loatheb zaczyna to rzuać po 2 minutach walki. Zadaje 4000 Shadow damage po 10 sekundach. 100 yards, co 30 sekund. 5 minut po rozpoczęciu walki rzucane co 15 sekund. Nie da się zdispellować. Ice block i divine shield zdejmują.

Fungal Creep - Debuff, który zwiększa crit o 50% oraz skille nie generują threata. Trwa 90 sekund. Spore są summonowane co 30 sekund. Zabijanie ich daje buffa osobom w zasięgu 10 y.



Strategia
Ta walka to wyścig DPSu i umiejętne korzystanie z niewielkiego czasu na leczenie. Potrzebny 1 tank.

Bardzo istotne podczas walki jest otrzymanie przez wszystkich "debuffa" od sporów. Ponieważ tylko 5 osób może go otrzymać na raz, każda z 5 grup powinna mieć kolejność zabijania addów. Po spawnie, jedna grupa idzie zabić adda stojąc na nim, żeby na 100% dostać buff.

Dwóch healerów na tanku powinno wystarczyć żeby go utrzymać podczas 3 sekund na heal, reszta leczy raid. Ponieważ aura dotyczy heala wtedy kiedy jest aktywna, każdy cast zaczęty przed końcem trwania aury a wycastowany już jak jej nie ma będzie leczył normalnie. Prieści używają PWS tak często jak tylko mogą. HSy i potiony nic nie robią kiedy aura jest aktywna, ważne jest żeby używać dużych castów. Wyjątkiem jest CoH, który można użyć kiedy już nie ma czasu na spell z cast time. Żeby usprawnić leczenie raid powinien stać na sobie za wyjątkiem kiedy idzie się po buff od addów. Bandażowanie się podczas 3 sekund oraz Shadow prot poty mogą pomóc. Divine shield i Ice Block zdejmuję buffa od addów.

Po 5 minutach Inevitable Doom będzie nie do odhealowania.

Offline

 

#7 2009-08-13 19:01:08

Wirlox

Administrator

8605355
Zarejestrowany: 2009-08-10
Posty: 21
Punktów :   

Re: Naxxramas ( Nax25 )

Instructor Razuvious




Boss ma około 9,205,000 HP. Normalne jego melee uderza plate za 30,000.

Skille
Disrupting Shout - AoE 712... Fizyczny damage na cały raid. Nie da się uniknąć, rzucane co 15 sekund.

Jagged Knife - Rzuca co ~10 sekund na losowego gracza. Zadaje 5,000 fizycznych obrażeń i zakłada dota 10,000 przez 5 sekund.

Unbalancing Strike - Robi 350% weapon damage i redukuje defense skill o 100 na 6 sekund. Na plate uderzy za około 105,000. Tylko Deathknight Understudies powinni zostać tym uderzani.

Death Knight Understudies

Czterech jest pullniętych razem z Instructorem Razuviousem. Uderzają słabo i powinni być offtankowani przez większość walki. Priest rzuci MC na jednego na samym początku walki i jeden powinien być zawsze mind controlowany. Healerzy powinni leczyć te addy podczas walki, po zabiciu bossa będą dostawać 1000% extra damage.

Taunt. Standardowy taunt, 30 sekund CD.
Shield Wall. Zmniejsza damage o 75% na 20 sekund. Death Knight Understudies powinni tankować tylko z tym skillem.

Strategia
Instructor Razuvious jest jednym z najłatwiejszych bossów w instancji. 1-2 tanków do offtankowania i 2 priestów do MC.

Kiedy Instructor Razuvious jest pullnięty, powinno się mieć rogala evasion tankującego przez kilka sekund do momentu jak priest zrobi MC na Deathknight Understudy i tauntnie i od razu włączy shield walla. Offtankowie łapią pozostałe addy i muszą być gotowi do taunta adda z priestów kiedy MC się skończy. Można mieć tylko 1 adda w MC, więc trzeba mieć kolejność kto kiedy to robi. Priest powinien mind controllować nowego understudy co 20 sekund po końcu shield walla, żeby zapobiec tankowaniu bez niego. Poza tym jest to kwestia odleczania jego damagu oraz leczeniu tankujących addów. Trzeba uważać na spajki damagu po 30k na addach.

Offline

 

#8 2009-08-13 19:03:46

Wirlox

Administrator

8605355
Zarejestrowany: 2009-08-10
Posty: 21
Punktów :   

Re: Naxxramas ( Nax25 )

Gothik the Harvester




Faza Pierwsza

Trwa 4:34 i podczas niej spawnowane są fale mobów:

"Strona żywa"

Unrelenting Trainee
Non Elite Humanoid
35 spawnuję się przez walkę
Hitpoints: ~15,000
Death Plague - mały dot, stakuje się do nieskończoności, dispellowalne.

Unrelenting Deathknight
Elite Humanoid
14 spawnuję się przez walkę
Hitpoints: ~85,000
Intercept - stun na 3 sekundy
Shadow Mark - whirlwind AoE zakładający Shadow Mark. Uderza za około ~5,000 na plate.

Unrelenting Rider
Elite Humanoid
4 spawnuję się przez walkę
Hitpoints: ~136,000
Unholy Aura - AoE aura 500 dmg co 2 sekundy, ressistowalne.
Shadowbolt Volley - Rzuca na osoby z Shadow Markiem, trafia za ok 6k.


"Strona martwa"

Zawsze po zabiciu moba na stronie żywaej, spawnuje się mob na stronie martwej. Są one immune na magie więc całe melee i hunterzy będą tutaj. Unrelenting Rider spawnuje 2 addy: Spectral Rider i Spectral Horse.

Spectral Trainee
Non Elite Undead
Hitpoints: ~26,000
Arcane Explosion - AoE za 700 arcane damage, ressistowalne.

Spectral Deathknight
Elite Undead
Hitpoints: ~79,000
Whirlwind - ~4,000 na plate.

Spectral Rider
Elite Undead
Hitpoints: ~160,000
Unholy Aura - AoE aura 500 dmg co 2 sekundy, ressistowalne.
Drain Life - Drainuje 12,000 ze swojego tanka przez 5 sekund.

Spectral Horse
Elite Undead
Hitpoints: ~40,000
Stomp - AoE, 231... fizyczny damage, 10 y zasięg i zmniejszona prędkość poruszania o 60% na 10 sek.


Faza Druga

Gothik the Harvester schodzi na dół po 4:34, mobs przestają się spawnować po 3:44. Ma około 2,285,000 HP. Będzie się teleportował między żywą i martwą stroną po 1 raz zanim brama między się otworzy.

Shadowbolt - Spam Shadowboltów o cast time 1 sek, 4500 to 5500 Shadow damage na MT

Harvest Soul - Rzuca do 15 sekund. Redukuje staty o 10%, stakuje się 10 razy

Jest tauntowalny i nie traci aggro po teleporcie.

Strategia

Walka ta to wyścig DPSowy. 2+ tanków rekomendowane.

Należy podzielić raid na 2 grupy, połowa healerów i tanków z melee+hunerzy reszta z casterami. Melee idą na strone martwą, casterzy na żywą.

Unrelenting Trainees nie trzeba tankować, giną szybko. Death Knights nie są bardzo groźni ale trzeba ich tankować. Riderzy są bardzo grożni i należy ich zabijać jako pierwszych.

Należy tak zabijać moby po stronie żywej, żeby nie zalać mobami strony martwej. Raiderzy spawnują 2 addy więc należy pamiętać, żeby nie zabić 2 raidera jeśli druga strona cały czas walczy z pierwszym. DK i Trainees można CC.

Po dotarciu do fazy drugiej to tylko formalność. Odleczanie shadowbolta na tanku i zabicie go przed za dużym zestakowaniem Harvest Soula.




---------


Mogę napisać trochę jaśniej z taktyka.
1 Podział składu: - na jedna i drugą stronę przechodzą po 1 Tanku i Healu
- podział DPS w zalerzności od DPS po stronie żywej
4 DPS po stronie umarlej najlepiej postawić 2
najlepszych DPS z raidu
2 Walka: - Tankowie skupiają się jedynie na Elitach bo mogą
szybko zabić Heal i wtedy jest gwarantowany wipe.
DPS bije normale przeważnie są na 3-4 uderzenia.
2 Walka z Bosem - zwykły tank & spunk uważać trzeba na Teleport Bosa
do grup, po pewnym czasie teleportów raid walczy
razem.

Gdy w raidzie masz Heala Shamana możesz ustawić grupy
przy bramie, Shaman ustawia totemy przy bramie i obydwie
grupy otrzymują bonusy

Offline

 

#9 2009-08-13 19:05:39

Wirlox

Administrator

8605355
Zarejestrowany: 2009-08-10
Posty: 21
Punktów :   

Re: Naxxramas ( Nax25 )

Patchwerk




Patchwerk ma 13,000,000 HP. Jego "biały" atak zadaje w plate 9,000 obrażeń.

Umiejętności

Hateful Strike:
Boss będzie używał tego skilla co sekundę na target z największą ilością HP, który jest w jego melee zasięgu oraz znajduje się w pierwszej trójce na aggro liście. Dopóki w jego zasięgu melee będą inne osoby, nie będzie tego używał na tanku. Średnio ubranemu tankowi zadaje to około 23,000 obrażeń. Ta umiejętność dodaje też threat do 3 pierwszych graczy na aggro liście.

Frenzy:
Na 5% HP boss dostanie buffa zwiększającego o 25% fizyczny damage (włączając Hateful Strike) i 40% melee haste.

Berserk
Po 6 minutach Patchwerk wpada w enrage, zwiększaąc damage o 1000% (lepiej więc zmieścić się w czasie)

Strategia

Jest to typowy "gear check", nie ma tu żadnej taktyki, czysta walka. Będziesz potrzebował main tanka oraz dwóch przyjmujących na siebie Hateful Strike'i. Jeśli jeden oberwie to natychmiastowo mus być wyhealowany.

Maina tank i hateful strike tankowie ruszają pierwsi, pulują bossa. Patchwerk weźmie się od razu do roboty, więc heal musi być przygotowany do leczenia tanka z największą ilością HP. By zabić bossa, należy osiągnąć 36,111 raid DPS.

Wskazówki

- Magowie koniecznie zakładają Amplify Magic
- Obok healerów powinien stać Air totem, a obok tanków Stoneskin totem.
- Użyj Armor elixir, Agility elixir i Indestructible potion
- Warriorzy używają last standa na początku walki.
- Thunder Clap/Demoralizing Shout musi być aktywne bez przerwy.
- Off-tankowie powinni w miarę możliwości ubrać avoidance gear
- Hunter castuje Scorpid Sting.
- Druid castuje Insect swarm
- Miejcie buffy jak horn of winter (DK), devotion aura (paladyn), heroism etc.
- Paladyński Beacon fo Light
- 5-6 healerów, po dwóch na tanka.

Offline

 

#10 2009-08-13 19:06:32

Wirlox

Administrator

8605355
Zarejestrowany: 2009-08-10
Posty: 21
Punktów :   

Re: Naxxramas ( Nax25 )

Grobbulus




Grobbulus ma 9,596,000 HP.

Umiejętności

Poison Cloud:
Boss upuści je pod siebie co ~15 sekund. Będą się one rozszerzać, trwa 75 sekund. Zadają 4,250 Natural damage per second to każdego w zasięgu.

Slime Spray:
Zadaje 11875 do 13125 Nature damage do ludzi przed sobą w zasięgu 45 jardów. Gracze w których trafi spell, summonują Fallout Slime.

Fallout Slime
Zadaje 2,000 Nature damage co 2 sekundy w zasięgu 10 jardów. Powinien być przejęty przez offtanka.

Mutating Injection:
Castowane na randomowym graczy co ~20 sekund. Po 10 sekundach, lub w momencie kiedy zostanie wymazane (cleansed) zarażony gracz zada od 8075 do 8925 damage do każdego w promieniu 20 jardów (włączając siebie).

Berserk - Po 9 minutach wpada w enrage'a, zwiększającego damage o 1000%.

Strategia

Będzie potrzebnych dwóch tanków.

Boss powinien być odwrócony przy ścianie, tyłem do rajdu. Main tank powinien powolutku kite'ować Grobullusa przy ścianie pokoju. Zadanie offtanka to przejmowanie Fallout Slimes. Nie używaj cleanse na Mutating Injection. Gracz, który to ma musi oddalić się od rajdu na bezpieczną odległość, a heal powinien być przygotowany do wyleczenia go.

Offline

 

#11 2009-08-13 19:08:01

Wirlox

Administrator

8605355
Zarejestrowany: 2009-08-10
Posty: 21
Punktów :   

Re: Naxxramas ( Nax25 )

Gluth




Gluth ma 11,432,000 HP. Jego melee ataki nie są przerażająco wielkie, ~ 6,000 na plate. Jest "tauntowalny"

Umiejętności

Mortal Wound:
Zmniejsza efektywność healing spelli o 10% na 15 sekund. Stackuje się. Ten debuff jest zakładany na target bossa co 10 sekund.

Enrage:
Zwiększa melee haste o 100% na 8 sekund. Można zdispellować (Rogue i Hunterzy).

Decimate:
Zmniejsza aktualne HP pobliskich jednostek do 5% z maksimum HP. Działa zarówno na graczy, jak i zombiaków. Boss używa tego co ~90 sekund.

Po 4 Decimate boss wpada w enrage'a

Devour Zombie - Gluth zrobi emote, "Gluth spots a nearby Zombie to devour!" i sprawi, że zombiaki będące przy nim ruszą ku niemu, wyhealuje go to o 5% maksymalnego HP.

Zombie Chow
Zombie Chows mają ~ 1,000,000 HP każdy. Dwa będą spawnować się co ~10 sekund. Można je stunować, trapować itd.

Zombiaki mają umiejętność Infected Wound:
Zakładana z każdym hitem. Zwiększa fizyczne obrażenia przyjęte przez target o 100. Stackuje się do 99 razy. Sprawia, że o wiele lepszą taktyką jest ich kite'owanoe, niż zabijanie ;-)

Po każdym decimate zombiaki przestaną atakować rajd i ruszą do bossa. W tym momencie mają po 50,000 HP i powinny być znukeowane.

Strategia

Będziesz potrzebował dwóch tanków i klasę kite'ującą zombiaki. Paladyni sprawdzają się tu najlepiej z holy wrath, plate armor i consecrate. W każdym razie będzie tu potrzebny gracz, którego zadaniem będzie tylko kiteowanie.

Main Tank powinien pierwszy dać znak do walki i przeciągnąć bossa jak najdalej do drzwi, tak by zombiaki miały do niego jak najdalej. Tankowie powinni się zmieniać co 15 sekund, by uniknąć efektu mortal wound'a.

Zombie Chows będą się spawnowały dokładnie na końcu pokoju. Ranged DPS i healerzy powinni stać na maksymalnym zasięgu od bossa by w razie potrzeby pomóc graczowi kiteującemu.

- Hunterzy mogą stawiać frost trapy tak często jak to możliwe
- Magowie na zmianę używają Frost Novy
- Warlockowie jeśli mają to używają Shadowfury
- Paladyni stunują Holy Wrathem
- Shamani zostawiają Earthbind Totem
- Frostweave Nets z tailoringu również są przydatne.

Każda z tych umiejek ma jakiś cooldown, więc dobrze jest ustalić kolejność. Gracz kiteujący będzie potrzebował również odrębnego heala.

Tak szybko jak Boss wycastuje Decimate, masz masz parę sekund na wyhealowanie tanka. Wszystkie zombiaki ruszą prosto do Gluth'a. Cały rajd musi wtedy używać co tylko może by ich spowalniać, trzeba je jak najszybciej zabić.


Po czterech decimate Gluth wpadnie w enrage

Offline

 

#12 2009-08-13 19:08:57

Wirlox

Administrator

8605355
Zarejestrowany: 2009-08-10
Posty: 21
Punktów :   

Re: Naxxramas ( Nax25 )

Thaddius



Walka zaczyna się z rajdem podzielonym na dwie części, każda ma za zadanie zabić Feugena lub Stalagga. Jeśli ktoś opuści swoją platformę, cały rajd oberwie niewyleczalnym hitem = wipe.

Feugen i Stalagg mają po 2,100,000 HP. Jeśli któryś z nich padnie wcześniej lub później od drugiego o 5 sekund, bossowie się wskrzeszą z full hp.

Feugen

W plate bije po 4,500.

Umiejętności:

Static Field:
Zadaje 3,500 NAture damage co 3 sekundy każdemu w zasięgu 60 jardów.

Magnetic Pull:
Pulluje tanka Stalagg'a do Feugena co 30 sekund i zamienia ich threat.

Stalagg

Bije po 6,000 w plate

Umiejętności

Power Surge:
Zwiększa swoje melee haste o 200% na 10 sekund.

Magnetic Pull:
Pulluje tanka Feugena do siebie co 30 sekund i zamienia ich threat.

Thaddius

Po zabiciu Feugena i Stalagga rajd ma 15 sekund na wskoczenie na rampę Thaddiusa. Thaddius ma 30,400,00 HP

Umiejętności

Chain Lightning:
Bije 5 randomowych graczy za 6938 do 8062 Nature damage. Castowane co ~15 sekund.

Polarity Shift:
Zapewnia całemu rajdowi pozytywny lub negatywny buff. Ludzie, którzy stoją w grupie z tym samym buffem otrzymują +10% damage bonus, zaś jeśli do grupy z buffem pozytywnym przypląta się człowiek z buffem negtywnym to zada im 7,000 damage w ciągu 2 sekund (po 3,500 na sekunde)

Ball Lightning:
Jeśli nikt nie jest w zasięgu melee Thaddiusa, to boss rzuci lighting ball na pierwszą osobę na liście aggro, zadaje 1750 do 22500 Nature damage.

Berserker Enrage
Po sześciu minutach walki Thaddius wpadnie w enrage, zwiększając damage o 1000%.
Wymagane 83,333 raid dps.

Strategia

Będzie potrzebnych dwóch tanków. Thaddius i jego addy są tauntowalne.

Faza pierwsza jest bardzo prosta. Podziel rajd na dwie części. Utrzymaj tanków żywych i healuj Feugen's damage, trzymaj addy na ich platformach i zabij je w tym samym czasie. Tankowie powinni tankować ich na środku platformy.

Jak tylko addy zostaną zabite, rajd szybko skacze na platformę głownego bossa. Thaddius będzie aktywny po 15 sekundach od zabicia addów. Powinien być tankowany na środku platformy (tam gdzie stoi od początku). Po około 10 sekundach boss wycastuje pierwsze Polarity Shift. Rajd powinien natychmiastowo podzielić się na dwie grupy, zależnie od posiadanego buffa. Grupy powinny stać najbliżej jak to tylko możliwe by pozwolić melee dps na bicie bossa i jednocześnie unikać shocking obrażeń. Tank powinien przeciągnąć Thaddiusa do grupy odpowiadającej swojemu buffowi. Stackowanie buffów jest kluczowe, każdy stack zapewnia kolejne +10% damage, bez tego nie jest możliwe położenie bossa.

Kiedy boss zmieni polarity znowu, należy znowu bardzo uważać by uniknąć shocking damage przy przechodzeniu z jednej grupy do drugiej. Nie każdy Polarity Shift zmieni twój buff, więc musisz po każdym jego wycastowaniu sprawdzić jaki masz teraz.

Kiedy już rajd jest ponownie na swoich pozycjach i połączony z innymi, którzy posiadają ten sam buff walka toczy się tak jak poprzednio. Masz 6 minut by odjąć Thaddiusowi ponad 30 milionów HP.

Warto zaznaczyć, że część graczy może mieć problem by przeskoczyć na platformę bossa. Jeśli spadnie na dół, będzie musiał iść na około i próbować ponownie. Jednak będzie musiał poczekać na następnego Polarity, ponieważ brak buffa = buff inny niż ludzie wokół niego = damage.

Offline

 

#13 2009-08-13 19:09:53

Wirlox

Administrator

8605355
Zarejestrowany: 2009-08-10
Posty: 21
Punktów :   

Re: Naxxramas ( Nax25 )

Sapphiron



Sapphiron ma około 11,870,000 HP.

W przeciwieństwie do vanilla Naxx, Sapphiron nie jest immune na frost.

Skille
Sapphiron jest standardowym smokiem z cleavem i tailswipem. Bezpieczna pozycja dla melee jest przy jego tylnych nogach. W przeciwieństwie do innych bossów w instancji, Sapphiron uderza dość mocno ~12,000 na plate i cleavuje za ~15,000.

Faza Pierwsza
Frost Aura - Po pullu każdy w pomieszczeniu będzie otrzymywał 1600 Frost damage na sekunde aż do zabicia bossa. Po 15 minutach damage wzrasta do 9600 Frost Damage na sekunde.

Life Drain - Curse który drainuje 3063 - 3937 hp jako shadow damage i leczy Sapphirona za 612... co 3 sekundy. Rzucane na 5 losowych graczy co 24 sekundy.

Chill - Taki magowy blizzard, tylko mocniejszy i więcej sopli spada. W trakcie walki będzie latało po pomieszczeniu kilka Chilli. Zadaje 481... Frost damage co 2 sekundy i spowalnia ruch o 50% na 10 sekund.

Faza Druga

Co 45 sekund, boss leci w górę i każdy kto stoi w jego melee zasięgu zostanie odrzucony w strone ściany.
Ice Bolt - Sapphiron rzuca dwa podczas fazy, stunuje oraz łamie LoS. Zadaje 2625 - 3375 Frost damage w osobe trafioną bezpośrednio oraz każdego w promieniu 10y.

Frost Breath - Po dwóch Ice Boltach boss robi emote "Sapphiron takes in a deep breath..." i zaczyna castować siedmio sekundowy Frost Breath. Każdy kto będzie w LoS bossa po caście dostanie 112500 - 187500 Frost damage. Po breathie Sapphiron ląduje i zaczyna się faza pierwsza od nowa, bez aggro resetu.


Strategia
Przed pierwszym pullem na środku sali leżą kości, z których uformuje się Sapphiron. Na każdym następnym pullu boss będzie czekał na raid. Potrzeba 1 tanka i, w przypadku grania bez frost res, więcej niż normalnie healerów.

MT pownien pullnąć zaciągnąć bossa w kierunku komnaty Kel'Thuzada a reszta raidu powinna się rozstwaić po jednej stronie Sappa. Nie powinno się rozmieszczać po obydwu jego stronach bo może być trudne dostanie sie osób w p2 do Ice Boltów Melee staje blisko tylnej nogi i ucieka jak tylko widzi, że Chill się zbliża. Decurserzy i heal powienien być rozstawiony tak, żeby śięgnąć każdego w raidzie. Brak decursa nie tylko może spowodować śmierć, ale również uleczy bossa. Cleave Sapphirona ma naprawdę duży zasięg więc melee musi bardzo uważać, żeby nie dać się w niego złapać. Jeśli Chill zawędruje do tanka, jest zalecane, aby po prostu odleczyć dodatkowy damage. Inni powinni uważać na Chill bo spowalnia i robi całkiem duży damage.
W fazie drugiej, wszyscy powinni stanąć rozproszeni aby uniknąć damagu od Ice Bolta. Po pierwszym bolcie raid powinien stanąć bliżej miejsca gdzie został rzucowny aby maksymalnie skrócić czas biegu do niego w przypadku, gdy drugi bolt jest jeszcze dalej. Bardzo ważne jest, żeby nie stakować się na sobie po pierwszym bolcie, bo drugi zada wtedy olbżymi damage na raid. Możliwe jest również, że Chill przeleci nad pierwszym bądź drugim boltem, należy więc albo pobiec do tego drugiego albo stanąć troche dalej od bolta ale tak, aby w dalszym ciągu mieć go między sobą a bossem. Jak tylko zostanie rzucowny drugi bolt, wszyscy biegną schować się za jednym albo drugim aby złamać LoS z Sapphirionem i uniknąć Deep Breatha. Jak tylko DB się skończy tank musi biec łapać bossa i ustawić go jak wcześniej.

Offline

 

#14 2009-08-13 19:10:34

Wirlox

Administrator

8605355
Zarejestrowany: 2009-08-10
Posty: 21
Punktów :   

Re: Naxxramas ( Nax25 )

Kel'Thuzad




Faza Pierwsza

Z bocznych pomieszczeń będą wychodziły undeadzi, które trzeba zabijać.

Soldier of the Frozen Wastes - Po dotarciu w zasięg melee wybuchają robiąc 3063 - 3937 shadow damage. Wolno się poruszją, ~5,000 HP. 71 będzie atakować przez fazę pierwszą.

Unstoppable Abomination - Zakładają debuff na cel, który atakują. Zmniejasza healing o 10%, stakuje się. Uderza za ~7,000 na plate, ~12,000 mortal wound. Mają ~190,000 HP. Przez fazę pierwszą wyjdzie 8.

Soul Weaver - Wail of Souls zadaje 6375-8625 shadow damage i robi knockback 30 yardów, trafia w 3 osoby. Używane tylko kidy SW jest blisko swjego obecnego celu. Wolno się poruszją, ~135,000 HP. Przez fazę pierwszą wyjdzie 8.

Faza Druga

Po 3 minutach i 48 sekundach po pullu zaczyna się faza druga. Kel'Thuzad ma około 14,660,000 HP.

Frost bolt - 2 sekundowy cast. 19000-21000 Frost damage na główny cel, spowalnia na 4 sekundy, musi być przerywane. Nie da się spell reflectnąć.

Frost bolt multiple - 5400-6600 Frost damage spowalnia na 4 sekundy. Trafia we wszystkich w pomieszczeniu, instant. Używane co 15 sekund, ressistowalne.

Chains of Kel'Thuzad- Kel'Thuzad może Mind Controlować 3 graczy na raz. Ich rozmiar zwieksza się o 200%. Damage zwiększony o 200%. Heal zwiększony o 500%. Będą buffować i leczyc KT. CC'owalne przez cokolwiek co dziala na humanoidy. Aggro reset. W odróznieniu od KT40, nie zostaje rzucane na MT. Trwa 20 sekund i nie da się zdispellować.

Mana Detonation - Losowo rzucane na mana userów. Po 5 sekudna gracz wybucha, spalając 2000 many i zadając 16,000-18,000 Arcane damage wszystkim w zasięgu 10 y, oprócz siebie.

Shadow Fissure - Na ziemi zostaje spawnowana dziura, która zadaje 62500-137500 shadow damage po 5 sekundach. Łatwo unikane poprzez wybieganie z dziury.

Frost Blast - Rzuca czar podobny do Ice Blocka na osobe i wszystkich w zasiegu 10 y od tej osoby (tak jak Rage Winterchill w MH). Efekt będzie się chainował do każdej osoby, która stoi w zasiegu 10 y od osoby, która jest już pod wpływem tego. Zadaje damage równy 104% maksymalnego HP.
Phase Three

W fazie trzeciej Lich King przywoła 4 addy do pomocy Kel'Thuzadowi:
Guardian of Icecrown - Mają tyle życia co Kel'Thuzad oraz umiejętność: Blood Tap. Jest to selfbuff +15% do damage, + 10% do rozmiaru, stakuje się 99 razy i zadaje ~4,500 damage. Uciekają gdy KT zostaje pokonany. Immune na CC. Blood Tap stakowany jest co ~15 sekund. Uderzają za ~4,000 na plate na początek, ale szybko są to wieksze hity.

Strategia

1 MT na bossa + 2-3 na addy z fazy 3. Z żadnej umiejętności używaniej przez bossa nie da się wyjść trinketem pvp.

Raid ustawia się na środku pomieszczenia Kel'Thuzad's. Melee zabija Unstoppable Abominations a ranged Soldiers of the Frozen Wastes i Soul Weavers zanim dotrą do raidu. 15 sekund po aggro emote Kel'Thuzad rozpocznie walke, jest ważne aby raid rozstawił się zanim to się stanie aby uniknąć mana detonation, frost blast i shadow fissue. Mana detonation będzie co około 20 - 25 sekund, Shadow Fissure 15 - 20 sekund, Chains of Kel'Thuzad 90 - 120 sekund a Frost Blast co 45 - 60 sekund.

MT ciągnie Kel'Thuzada na środkową platforme a melee rozstawia się na pozostałych 3 miejscach dookoła bossa na maksymalnej odległości, tworząc z MT krzyż. Jest krytyczne, żeby melee stało na max range, aby podczas frost blasta dostawało maksymalnie 2-3. Jeśli ustawienie melee będzie złe, to możliwe jest, że wiecej osób dostanie frost blasta i najpewniej zginą. Ważne jest ustanowienie rotacji przerywania na bossie. Trzeba uwazać na Shadow Fissue pod MT, wtedy całe melee musi się odpowiednio przesunąć.

Ranged DPS i heal staje za Kel'Thuzadem, zostawiając miejsce dla melee korzystających many, aby mieli gdzie uciekać podczas mana detonation. Melee ucieka od shadow fissue ale po nim wraca na swoje spoty.

Zazwyczaj przynajmniej raz przed fazą 3, Kel'Thuzad rzuci Chains of Kel'Thuzad. DPS przestaje DPSować do momentu, aż MT znowu będzie miał aggro, należy jednak cały czas interruptować. Bardzo ważne jest, aby każdy kto może rzucił CC na tych graczy, bo szybko zabijają i leczą Kel'Thuzada. KT może od nich dostać każdego buffa którego normalnie można rzucać na raid (BL, bąbla itd...)

Na 40% HP Lich King wyśle 4 Guardians of Icecrown na raid. Pojawiają się pojedynczo. Offtanki łapią te addy i tankują je w alkowach do końca encountera. KT cały czas uzywa skilli z p2. Podczas offtankowania, może się zdarzyć, że OT dostanie MC. Dlatego zaleca się tankowanie addów blisko siebie, aby tank stojący obok mógł złapąć addy.

Wszystkie CD, BL oraz trinkety należy urzyć w p3, bo im dłużej bije sie KT tym addy mocniej bija offtanków i wzrasta prawdopodobieństwo zgonu.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.czytamybiblie.pun.pl www.real-craft.pun.pl www.semaforskwierzyna.pun.pl www.preity.pun.pl www.kokotow.pun.pl